خرید ارزانترین بلیط های هواپیمایی چابهار

not found
ریال
not found
ریال

هواپیمایی چابهار ایر Chabahar Airlines

پرواز به Chabahar Logo

چابهار ایر به عنوان شرکت هواپیمایی چابهار فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرد و از آن زمان پروازهایی را به نقاط مختلف کشور انجام داده است. قطب اصلی این شرکت هواپیمایی فرودگاه مهرآباد تهران است و در حال و حاضر در زمینه حمل و نقل مسافران و محموله‌های پستی فعالیت می‌کند. ناوگان هوایی هواپیمایی چابهار مجهز به هواپیماهای بوئینگ و فوکر است و مسیرهای پروازی این ایرلاین شامل شهرهای چابهار، زاهدان، کیش، مشهد، شیراز، قشم، گرگان، بیرجند و تبریز می‌شود.

پیش از خرید بلیط هواپیمایی چابهار ایر لازم است ابتدا با امکانات و خدمات شرکت هواپیمایی چابهار ایر و مشخصات این ایرلاین آشنایی داشته باشید.

راهنمای خرید بلیط هواپیمایی چابهار ایر در فلای‌تودی

برای خرید آنلاین بلیط هواپیمایی چابهار ایر، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای چابهار ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای چابهار ایر ، انواع بلیط ارزان چابهار ایر و بلیط لحظه آخری چابهار ایر نیز برای شما نمایش داده می‌شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط چابهار ایر را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

دریافت آنلاین کارت پرواز چابهار ایرلاین

امکان چک این آنلاین برای شرکت هواپیمایی چابهار ایرلاین وجود ندارد.

کلاس های پروازی هواپیمایی چابهار ایر

  •   اکونومی کلاس

یکی از کلاس‌های پروازی ایرلاین چابهار ، اکونومی یا عادی است. کسانی که به دنبال بلیط مقرون به صرفه می‌گردند، می‌توانند بلیط اکونومی چابهار ایر را خریداری کنند.

  • بیزنس کلاس

کلاس پروازی بیزنس یا تجاری قیمت نسبتا بالاتری نسبت به بلیط اکونومی دارد، اما امکانات این نوع کلاس پروازی بیشتر است.

قوانین کنسلی بلیط هواپیمایی چابهار 

در صورت نیاز به کنسل کردن پرواز خود، با پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید. همکاران ما در فلای‌تودی اطلاعات لازم در خصوص قوانین کنسلی پرواز و میزان جریمه را در اختیارتان قرار خواهند داد.

پرترددترین پروازهای چابهار ایرلاین

در حال حاضر برنامه پروازی ایرلاین چابهار محدود به برخی مسیرهای داخلی می‌شود. اگر قصد سفر با هواپیمایی چابهار را دارید، مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی چابهار ایر انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، می‌توانید لیستی از پروازهای هواپیمایی چابهار را به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید.

قیمت بلیط هواپیمایی چابهار ایر

عوامل مختلفی بر قیمت بلیط های شرکت هواپیمایی چابهار ایرلاین تاثیرگذارند، از جمله ناوگان، مسافت پروازی، زمان و کلاس پروازی. استعلام بلیط هواپیمایی چابهار ایرلاین در فلای‌تودی امکانپذیر است. کافی است زمان سفر و مبدا و مقصد خود را مشخص کنید تا قیمت بلیط و برنامه پروازی چابهار ایر به شما نمایش داده شود.

قوانین حمل بار در هواپیمایی چابهار ایر

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای چابهار ایر نباید بیش از 5 کیلوگرم باشد. پذیرش بار مجاز در پروازهای چابهار ایر حداکثر 20 کیلوگرم است.

ناوگان هوایی هواپیمایی چابهار ایر

ناوگان هواپیمایی چابهار ایر شامل هواپیمای بوئینگ و فوکر است.

که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  فوکر 100
  مک دانل داگلاس MD 82-83


سایر اطلاعات درباره هواپیمایی چابهار ایر

  • نام ایرلاین: چابهار ایر
  • کد IRU :IATA
  • سال تاسیس: 1378
  • دفتر مرکزی هواپیمایی چابهار : تهران، ایران
  •  شماره تماس هواپیمایی چابهار ایر: 02144634455
  • سایت شرکت هواپیمایی چابهار : chabaharairlines.com
پرواز به chabahar
پرواز به chabahar
پرواز به chabahar

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما چابهار

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.